13 Eylül 2009 Pazar

felaket

yoğun yağışlar nedeniyle önce istanbul ve daha sonra diğer illerimizde yaşanan sel felaketleri çok can aldı...önce yiten canlarımızın yakınlarına sabırlar ve başsağlığı diliyorum...
haberlerde bu konuyla ilgili bir çok haber duydun ve izledim ama aralarında bir haber vardı ki dehşete düstüm; selin ortasında boğulmamak için çırpınan can çekişen bir adamın haberini sanırım sizde görmüşsünüzdür; onu telefona kaydeden adam; YAZIK AMAN ADAM GİDİYOR diye çırpınıyor;buna dicek sözüm yok- ama doğruyu söylemek gerekirse ben öyle bir olaya şahit olsam aklıma ne telefona çekmek gelirdi ne de bunu haberlere vermek...oysa o adam bunu yapıyor...yorumu sizlere bırakıyorum dostlar...
daha sonra ise bu felaketlerden yararlanmaya, rant yapmaya çalışanlar var; mağdurlarımızın mallarını topl-ayıp! bir iki sokak ilerisinde satan fırsat düşkünleri ...
ya sizde sulara kapılıp boğulsaydınız, ya sizde mağdurlardan biri olsaydınız,sizinde tüm mallarınız izniniz olmadan alınıp satılsaydı?! düşünün bir.....hak mı?? bunun ahirette sorulmazmı hesabı; yazık değilmi??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder